tisdag 30 augusti 2011

En mitt-i-mellan-dag.

Idag gjorde jag min fjärde flygtur i Noras rum. Jag hittar bra nu. Bäst tycker jag om att sitta på den lilla halkiga lådan på fönsterbrädan. Men ibland, då jag vill få en bättre överblick, flyger jag upp på gardinstången.

Det var så härligt att komma ut och upp i luften idag att jag först vägrade gå in i min bur igen. Nu sitter jag efter många om och men på min pinne.



Det var allt för denna gång. Jag hoppas ni följer min blogg som flitiga myror (mums!).

Hej på ett tag!

/E

5 kommentarer:

  1. Tjenamoss Edward! Hoppas att jag får träffa dig snart. /Moa

    SvaraRadera
  2. ja! visst är jag en frän fågel?
    /E

    SvaraRadera
  3. En bok jag tipsar om en bok som heter "Allt om undulaten", av David Alderton!

    SvaraRadera
  4. hej hej gissa vem jag är!!!!!!
    Jag bor i ett hus! Jag är åsnehov år! (Nora du fattar:) du är 9 fingrar år! jag gillar (älskar!) minigrisar! nu fattar du nog vem jag är! tjingeling!

    SvaraRadera